Przydatność składanych ulotek

O tym, że ulotki reklamowe mogą być przydatnym medium reklamowym względem naszych potencjalnych klientów, prawdopodobnie nie trzeba nikogo przekonywać. Materiały tego typu cechują się niskim kosztem wytworzenia, łatwą dystrybucją, a również ich projekt nie musi być skomplikowany. W poniższym tekście przedstawię wam bardziej zaawansowaną formę ulotek reklamowych.

Wieloczęściowe ulotki reklamowe

ulotki składaneUlotki reklamowe przede wszystkim kojarzą się nam z niewielkim arkuszem papieru, który został zadrukowany z obu stron, by przekazać jak najwięcej informacji. Jeśli chodzi o ulotki, warto jednak wiedzieć, że są również ulotki składane, które bardzo często wykorzystywane są przez biura podróży i restauracje. Ulotki tego typu charakteryzują się dość niestandardowym kształtem i najczęściej składają się z trzech części, które jednocześnie traktować możemy oddzielnie i jako całość, w zależności od naszego pomysłu i projektu zagospodarowania ulotki. Trzyczęściowe składane ulotki są dość często wykorzystywanym pomysłem na zaprezentowanie menu mniejszej restauracji, baru lub bistro. W takich okolicznościach wykonywane są one na sztywnym, wytrzymalszym papierze, a ich zadrukowanie jest gustowne i nieprzesadzone. Z podobnego schematu korzystają biura podróży, które wykorzystują ulotki składane do prezentacji swojej oferty. Ulotki składane są też wykorzystywane w roli standardowych ulotek. W takich okolicznościach, by zmniejszyć koszty, wykonywane są na papierze doskonale znanym nam z produkcji ulotek, a ich informacyjność jest jasno określona.

Niewątpliwie składane ulotki dają nam wiele możliwości, wszystko w gruncie rzeczy zależy od naszego pomysłu. Zależnie od zastosowania, do którego chcemy przeznaczyć tego typu ulotki, warto pomyśleć o odpowiednim papierze, który będzie nośnikiem treści, jakie chcemy przekazać naszym odbiorcom.